Stikkord

, , ,

Hva er viktig nå, akkurat i dette øyeblikket? Stopp tankene et lite sekund. Kjenn kroppen og la pusten slippe til. Det er helg og forhåpentligvis har du tid til å gjøre det du vil, det du synes er best for deg. Ta dette som en påminnelse; hver snill med deg selv denne helga.

Foto: Hanne

  • Si et fint ord hver gang du ser deg selv i speilet. Du trenger ikke tro på det, men med litt trening kommer du sakte men sikkert fylles opp av gode beskrivninger.
  • Ta på deg noen fine klær, noe som du føler deg vel i.
  • Ta frem fine glass og unn deg et glass vin, eller litt cola.
  • Si noe fint til din mann, kone, kjæreste, mamma eller venn.
  • Legg deg på senga hvis du er sliten
  • Sett på en episode av favorittserien din
  • gå en lang tur, uansett om været er godt eller dårlig
  • sett på favorittsangen og dans
  • Pust med magen

Selv venter jeg besøk av mine foreldre i morgen. Li skal få treffe sine besteforeldre igjen og vi skal kose oss hele uka.

Akkurat i dette øyeblikk ligger jeg på senga, med vinduet åpent. Det er stille i rommet og utenfor hører jeg fugler som kvitrer.

Jeg ønsker deg ei riktig god helg