I dag har det vært en liten «ordne og fixe» dag. Eller, jeg tenkte det skulle bli det men fikk gjort bare halvparten. Det jeg heldigvis fikk gjort, var et besøk til gullsmeden. Etter vår datters dåp for snart 1 år siden, har jeg hatt en del gaver som må inngraveres. I dag fikk jeg endelig gjort det og det føles så godt. Tenk noe så enkelt som egentlig bare tok en halvtime og så var det klart. Det er jo absolutt ingen grunn for å vente i 9 måneder… eller?

I dag har jeg også fått bestilt flyttebyrå til når vi skal flytte.. En mann kom innom for å se hvor mye vi har, for så å beregne hvor stor bil vi trenger. Jeg blir helt imponert. Han var kanskje inne i toppen 5 minutter, og han kunne med en gang si at vi hadde 28 kubikk og behøvde 70 esker. Helt utrolig. Bare ved å se sånn fort i leilighet og kjeller. Nok en ting som kan strykes av lista. Deilig.