Stikkord

, , , ,

Ungene er levert i barnehagen. Selv i skyggen er det varmt og jeg kan sitte ute og drikke min kaffe. Deilig! Jeg holder på å forberede en utstilling jeg skal ha i slutten av juni. De siste bildene klargjøres og jeg skal hente inn priser på å få dem transportert til Norge. Jeg gleder meg.

Jeg må klype meg i armen. Noen ganger kan jeg nesten ikke tro at dette skjer. Samtidig er det så naturlig, og som det er noe inni meg som visste at dette skulle komme en dag. Hvis jeg bare holdt ut og ikke ga opp. Dersom jeg ser meg tilbake har det selvfølgelig vært en lang vei. Det er mye som har skjedd som jeg tar med meg videre. Det som jeg tidligere har sett på som en svakhet, utgjør nå på en måte min styrke. Jeg vet hva jeg er lagd av, jeg vet hva jeg står for.

Jeg må bare vise et kort som jeg fikk da jeg hadde min første utstilling

Bilde

Det illustrerer at alt er mulig, selv om det ser helt umulig ut.

Det er forøvrig laget av en britisk kunstner som heter Martin Grover. 

Ha en nydelig dag!

