Stikkord

, , , ,

Det er mye som skjer i livet mitt akkurat nå, og sommerfuglene i magen har jeg mistet litt kontrollen over. Noen ganger er det som om energien bobler over og jeg får lyst til å hoppe og danse og le helt uten hemninger.  Jeg har begynt å leve mitt eget liv. Jeg vet det er veldig store ord, men det er akkurat slik det føles. Jeg gjør det jeg har mest lyst til og jeg følger intuisjonen og drømmene som har vært sterke helt siden jeg var liten.

Jeg har tatt skrittet og startet mitt eget firma som heter Hearts of Copenhagen. Jeg ønsker å inspirere med mine hjertebilder og formidle at alt er mulig.  Jeg ønsker at mine bilder skal til inspirasjon og at det kan være noe som hjelper andre til å følge sitt hjerte og det de drømmer om. Jeg blir kjempeglad om du tar en titt her, og også om du liker siden på facebook.

Noen ganger må jeg klype meg i armen for å sjekke at det som skjer nå er virkelig. Jeg kunne ikke ha drømt om at jeg skulle bli kunstner. Det er så utrolig at jeg nesten får lyst til å si at når det er mulig, så er alt mulig. Jeg har etter hvert lært meg å følge energien jeg får og gjøre ting som gjør meg godt og det er akkurat det jeg gjør nå. Det som føles godt utforsker jeg videre, og det som oppleves som en klump i magen og tar energi, trekker jeg  meg bort fra.

Det er spennende tider.

Klem fra Hanne.